УМОВИ ДОСТАВКИ ТА ОПЛАТИ
Варіанти доставки
Доставка здійснюється транспортною компанією "Нова Пошта".
Терміни доставки
При оформленні поштового відправлення до 15:00 товар відправляється в той же день:
- у великі міста — 1-2 дні;
- у віддалені від магістралей перевезень — 2-4 дні.
Повідомлення з номером декларації товару Ви отримаєте за допомогою SMS/Viber-сповіщення.
Ви зможете забрати товар у будь-який зручний для вас час протягом 5-ти робочих днів.
Як дізнатись точну дату доставки ?
Всю інформацію стосовно вашого поштового відправлення можна переглянути на сайті Нової Пошти.
Варість доставки
Вартість доставки до відділення та кур'єром відповідно тарифам перевізника
Способи оплати
- Оплата готівкою (оплата у поштовому відділенні при отриманні)
- Оплата на банківський рахунок ТОВ "СВАРМЕД" (100% передплата)
УМОВИ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ
Як повернути або обміняти товар ?
Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за:
- формою;
- габаритами;
- фасоном;
- кольором;
- розміром;
або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його:
- товарний вигляд;
- споживчі властивості; пломби;
- ярлики;
- розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром.
ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА ТОВ "СВАРМЕД"
Як повернути або обміняти товар ?
- ВИРОБНИК гарантує відповідність апарату вимогам технічних умов при дотриманні споживачем умов експлуатації, транспортування і зберігання;
- Гарантійний термін експлуатації електронного блоку і педалі – 12 місяців, інструменту – 2 місяці;
- Гарантійний термін подовжується на строк до 5 років за умови підписання відповідного положення (див.- копія витягу угоди купівлі/продажу обладнання);
- Гарантійний термін зберігання - 6 місяців з моменту виготовлення: в спеціально обладнаних приміщеннях при температурі навколишнього повітря від 10°С до 35°С, відносної вологості 80 %, та атмосферному тиску (700-1060) гПа;
- У разі поломки апарату в період гарантійного терміну ВИРОБНИК зобов'язується провести безкоштовний ремонт або заміну складових частин апарату;
- Ремонт апарату, в період гарантійного терміну експлуатації і після його закінчення, здійснюється виключно СЕРВІСНИМ ЦЕНТРОМ ВИРОБНИКА.
Чи може сервісний центр відмовити у гарантійному обслуговуванні ?
Сервісний центр ВИРОБНИКА має право відмовити у гарантійному обслуговуванні у наступних випадках:
- порушення цілісності гарантійних пломб;
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил експлуатації, викладених в експлуатаційних документах, що привели до поломки;
- несанкціонованого відкривання, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару, а також будь-які зміни в роботі стандартної операційної системи (перепрограмування пристрою, злом систем захисту, налаштування не сертифікованого ПЗ);
- неправильного заповнення гарантійного талону;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений сервісним центром.