FAQ

УМОВИ ДОСТАВКИ ТА ОПЛАТИ

Варіанти доставки

Доставка здійснюється транспортною компанією "Нова Пошта".

Терміни доставки

При оформленні поштового відправлення до 15:00 товар відправляється в той же день:

  • у великі міста — 1-2 дні;
  • у віддалені від магістралей перевезень — 2-4 дні.

Повідомлення з номером декларації товару Ви отримаєте за допомогою SMS/Viber-сповіщення.

Ви зможете забрати товар у будь-який зручний для вас час протягом 5-ти робочих днів.

Як дізнатись точну дату доставки ?

Всю інформацію стосовно вашого поштового відправлення можна переглянути на сайті Нової Пошти.

Варість доставки

Вартість доставки до відділення та кур'єром відповідно тарифам перевізника

Способи оплати
  • Оплата готівкою (оплата у поштовому відділенні при отриманні)
  • Оплата на банківський рахунок ТОВ "СВАРМЕД" (100% передплата)

УМОВИ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ

Як повернути або обміняти товар ?

Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за:

  • формою;
  • габаритами;
  • фасоном;
  • кольором;
  • розміром;

або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його:

  • товарний вигляд;
  • споживчі властивості; пломби;
  • ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром.

ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА ТОВ "СВАРМЕД"

Як повернути або обміняти товар ?
  • ВИРОБНИК гарантує відповідність апарату вимогам технічних умов при дотриманні споживачем умов експлуатації, транспортування і зберігання;
  • Гарантійний термін експлуатації електронного блоку і педалі – 12 місяців, інструменту – 2 місяці;
  • Гарантійний термін подовжується на строк до 5 років за умови підписання відповідного положення (див.- копія витягу угоди купівлі/продажу обладнання);
  • Гарантійний термін зберігання - 6 місяців з моменту виготовлення: в спеціально обладнаних приміщеннях при температурі навколишнього повітря від 10°С до 35°С, відносної вологості 80 %, та атмосферному тиску (700-1060) гПа;
  • У разі поломки апарату в період гарантійного терміну ВИРОБНИК зобов'язується провести безкоштовний ремонт або заміну складових частин апарату;
  • Ремонт апарату, в період гарантійного терміну експлуатації і після його закінчення, здійснюється виключно СЕРВІСНИМ ЦЕНТРОМ ВИРОБНИКА.
Чи може сервісний центр відмовити у гарантійному обслуговуванні ?

Сервісний центр ВИРОБНИКА має право відмовити у гарантійному обслуговуванні у наступних випадках:

  • порушення цілісності гарантійних пломб;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил експлуатації, викладених в експлуатаційних документах, що привели до поломки;
  • несанкціонованого відкривання, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару, а також будь-які зміни в роботі стандартної операційної системи (перепрограмування пристрою, злом систем захисту, налаштування не сертифікованого ПЗ);
  • неправильного заповнення гарантійного талону;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений сервісним центром.